BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

Wednesday, January 11, 2012

Mengadap laptop,kurangkan kebosanan

Aku tiap-tiap hati,siang malam,pagi petang asyik mengadap laptop je.. ye la,nak buat apa lagi.. facebook la...



Facebook tu je yang bagi aku tak rasa bosan..  Kacau orang je lebih.. hehe.. Kalau tak skype saje... Bukan sekadar skype and facebook je,aku mengadap laptop ni cari articles jugak. Papa dah bising asyik ber-fb je. Tapi,kalau aku on skype pun yang ada 2-3 orang je... Yang lain malam baru online skype. Yang aku kacau kat skype pun dengan cousin in law dengan kawan-kawan je.. Kalaulah tak ada FB bosan tahap gaban la aku.. sekarang aku dah di gelar sebagai minah sosial. hahaha... my mom called me that.. :P Tah la,kenapa hidup aku asyik dengan technology je..  Photo editor pun dalam sebahagian hidup aku jugak.. kalau bosan apa tunggu lagi,belasah photoscape,CameraBag photo editor la.. tu sebenarnya hobby aku... Ni la hasil kerjaku..




Itu je lah yang aku sanggup berkongsi dengan korang buat waktu ni... okay lah,maghhrib dah ni.. So,tinggalkan comment dan feebback ya.. Bye.. Assalamualaikum. sayang korang! xoxo...

0 comments: