BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

Tuesday, March 17, 2009

Jalan-Jalan Di Port Dickson

Hari ini aku berasa gembira sekali kerana aku dan keluarga pergi jalan-jalan di Port Dickson. Aku terfikir-fikir,aku nak pergi ke muzium tentera darat di Port Dickson. Apa-apa pun,papa setuju atas cadangan kami. Setelah kami sampai di sana, aku ternampak sebuah muzium. Jadi,papa bawa kami ke muzium. Tiba-tiba, musium tu tutup. Aku hairan kenapa muzium ditutup sepanjang cuti sekolah. hmmmm.......  Aku beri lagi satu cadangn,aku nak pergi ke ladang burung unta. Jauh la pulak. So,kami pun jalan-jalan tengok pantai saja la. Boring gila tak ada apa nak buat dalam kereta. Papa bawa kami jalan-jalan tengok kawasan kampung je la.  Aku ternampak seekor biawak melintas jalan. Aku pun terkejut, 'aik?? biawak boleh jalan atas jalanraya.. pelik? Lepas jalan-jalan,papa'drive' balik ikut sepang. Aku nampak kapal terbang berlepas di sebelah kanan kami. Besar kapal terbang tu. Aku tak pasti nama kapal terbang tu. hmmmmm.... 

0 comments: